lauantai 26. lokakuuta 2013

♥ Ristiäiset & Häät ♥

03.09.2011
Oli siis tyttömme ristiäiset ja meidän häät!

Päivä jota en unohda koskaan, synnytyksen lisäksi siis. 

Halusimme siis mahdollisimman pienimuotoiset häät. (Ei siis mitkään perinteiset häät) :)
Päivä alkoi aika mukavasti kun heräsin siihen, kun meidän ovikello soi. Herätys ei siis herättänyt!
Siellä oli Sofian kummitäti kun se tuli laittaa mun hiukset.
No kiirehän siinä sitten tuli. Isäntä nukkui vielä enkä saanut sitä millään ylös.
Se oli ollu edellisiltana mun isoveljen kanssa viihteellä ja oli sammunut keittiönlattialle ja oksentanut pöydän alle. Tämän huomasin siis jo yöllä ja passitin sen sänkyyn nukkumaan.
No laitettiin sitten musiikkia soimaan ja alettiin väsään mun hiuksia.
Sitten se isäntäkin nousi ja meillä oli siis TODELLA kiire! Puettiin Sofia ja ittemme.
Mä kerkesin sitten paikan päällä heittää vaan pikameikin, että todella hienoa niin mun tuuria. Just kun on iso päivä niin kaikki menee pieleen!
Niin ja edellispäivänä vielä duunattiin sofian kummitädin kans kakkuja ja muita syötäviä sinne.
Kakut ei ensinäkää ehtiny tulla valmiiks, joten jouduttiin siellä paikan päällä vielä tuunaamaan ne jonkin näköisiksi! :D AAAAARGH teki mieli vaan huutaa kaikki oli yhtä hullunmyllyä!
No lopulta alkoi vieraita satelemaan ja oltiin sitten valmiita just viimetingassa!
Mua niin ärsytti kun en saanut kunnon meikkiä! Aloin siellä vessassa väsään tekoripsiä ja kädet täris siihen malliin et eihän niistäkää sit mitään tullu! Voiko enää paremmin mennä! Hääbiisikään ei ollut kapellimestarin tiedossa jostain kumman syystä, sekin ilmotettiin siis viimetingassa! :D (prinsessa ruusununen).
Hmm mitäs vielä...
No sit vieraat asettuvat istumaan ja mä ja Mirko mentiin valmiusasentoon. Kuljimme siis häämarssin käsikädessä  Lievitti mun jännitystä.
Häämarssi alkoi soimaan ja me asteltiin alttarille. Pappi höpisi aikansa ja sitten tuli VIHDOIN ja VIIMEIN suudelman aika. kaikki huolet katosi kerta heitolla.
Noniin sit oltiin naimisissa. Ei se niin kauheeta ollukkaan ;)

Sitten heti perään kastettiin neiti. Neiti sai nimekseen Sofia Josefina Aleksandra Heimonen 
No sen jälkeen oli tarjoilujen vuoro. Ja näähän ei ollut mitkään ryyppyjuhlat. Alkoholia ei siis ollut tarjolla.
Kaikille maistui pöydän antimet. Sitten tuli kakun vuoro ja Mirkohan sitten ehti polkasta ennen mua. Mua nauratti niin paljon etten pystyny keskittymään. Mietin vaan mielessä, että Mirko on huono häviäjä et pitäiskö mun antaa sen polkasta ensin ;D No sithän se kerkeski Damn!! no ei se mitään, mä päätän kumminkin sen kaapin paikan ;D haha!
Mitä pidemmälle juhlat eteni sen helpottuneempi mun olo oli.
Sit alko juhlat lähestyä loppuuaan ja Sofia lähti mummin kanssa mummille, kun minä ja Mirko lähettiin viettämään hääpäivää.

Nyt vähän kuvia. (Tässä ei todellakaan oo kaikki parhaat kuvat ku ne on toisella koneella, pahoittelen huonoa laatua!) ja siellä olis ollu Sofiastakin niin söpöjä kuvia kun sillä on söpö prinsessa mekko päällä.



Äidin kulta kastemekossaan 


Rakas! 


Kummit 


Äidin ja Isin kulta 


Sofia kastetaan. 



Sitten hääkuvia 


Sormukset 


Suudelma 


Love U 


Sitten se himskatin kakku! :D 






My LoVe 



Noniin siinä tais ollakkin sitten kaikki. Päivä meni lopulta hyvin ja kaikki oli tyytyväisiä. :)
Mun ja Mirkon hääpäivä/Hääyö on sit ihan omaa luokkaansa.
Aloteltiin meillä ja siirryttiin sitten baariin, jossa mä sitten loppujen lopuks sammuin. PISTE ei siitä sen enempää. ;) haha!

6 kommenttia:

  1. Olen aina pitänyt ristiäis-yllätyshäitä melko suloisena ideana :) Onnea ja rakkautta elämäänne, vaikka häistä on jo muutama vuosi :) Pisti silmään, ettei tuo yhden kummin asu ole kovin siveellinen ristiäisiin, sopisi paremmin johonkin yökerhoon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon. No mun mielestä hänen asuvalinta oli aika kiva :) mekko on kumminki hommattu ulkomaolta eikä ollut mikään halpa, joten siksi hän varmasti päätyi tähän mekkoon. Kenkiä hänellä oli pari vaihtoehtoa ja mä sitten valitsin hänelle noi pitkä vartiset kun ne istu mekon kanssa niin hyvin yhteen :) eipä sinne ketään tultu arvostelemaan ;)

      Poista
    2. Täällä toinen kiinnitti samaan huomiota. Jotenki ei kovin siveää näyttää säärtä noin paljon jossain ristiäisissä. :P

      Poista
    3. No mutta jokainen tyylillään ;) Pääasia, että oli paikalla. :)

      Poista
  2. Voi ihana postaus, paitsi pakko myöntä et kyl meinasin kuolaa naurun tos sun viimeses lauseissa :p ♥

    VastaaPoista