lauantai 19. lokakuuta 2013

Mikä toppatakki talveksi?!

Siis nyt auttakaa, mä en osaa päättää näistä et minkä hommaisin. Ja jos teillä on muita ideoita niin ehdottakaa!


Mun on siis aivan pakko hommata tommonen mama takki koska normaalit toppatakit ei varmasti tuu menee mun päälle.
Laskettu aika on kumminkin vasta 31.12 niin masulla on vielä aikaa kasvaa. Ja tuolla on jo nyt tosi kylmä enkä varmasti pärjää enää pitkää hommaamallani syksyn mama maihinnousutakillani.

Mä itse olen rakastunut tohon parkatakkiin, mut sit toisaalta haluaisin täksi talveksi kunnon toppatakin, kun viimetalvenakin oli tommonen parkatakki. 

6 kommenttia:

  1. Jos noista pitäisi valita niin ehdottomasti toi musta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se ois kans mun suosikki ton parkatakin lisäks ;) pitää kattoo viel löytyiskö mitään muita vaihtoehtoi :)

      Poista
  2. Sama ongelma ! La 2.1 ja veikkaan etten kans tuu mahtuu normi takkiin ainakaan enään lopussa. Ite tykkään eniten tosta parkatakista, mut onhan se hintavinki..: D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sepä se, kukkaro ei ehkä anna ostaa sitä ;)

      Poista
  3. mikset osta vaan löysempää takkia, mitä voit hyödyntää tulevinakin vuosina?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin mä aluks ajattelin, mut uskon et tollanen on paljon miellyttävämpi ja siitä tulee masu esiin. ja uskoisin että esim toi parkatakki kävisi ihan muutenkin kuin raskaana olevalle. :) täytyy katsoa mitä tuolta vielä löytyy :)

      Poista